Odkaz pro přihlášení je uveden u každé vzdělávací akce na webu v aktuální nabídce vzdělávání. V případě, že vyberete formu úhrady „fakturou z prostředků organizace“, obdrží potvrzovací e-mail nejen účastník, ale i organizace. Vaše přihláška je automaticky zpracována informačním systémem a budete informováni o dokončení registrace.
Na vzdělávací akci je možné přihlásit se i prostřednictvím stažením a vyplněním formuláře níže. Přihlášku si vytiskněte, doplňte Váš podpis a podpis ředitele školy - souhlas s účastí a úhradou poplatků. Přihlášku následně pošlete poštou na příslušné pracoviště nebo naskenujte a odešlete e-mailem na adresu uvedenou u akce.
Za přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka, kterého zajišťuje škola. Tento náhradník nemusí být pouze z vlastní školy. O jakékoliv změně je však třeba včas informovat příslušného náhradníka i organizátora vzdělávacího programu a následně zaslat přihlášku.
Zrušení plánovaného vzdělávacího programu pro nízký počet účastníků, přeložení termínu (při onemocnění lektora) nebo změna místa konání bude přihlášeným oznámeno telefonicky nebo e-mailem. Než odejdete na seminář, přesvědčte se znovu o konání na příslušné stránce kurzu v aktuální nabídce vzdělávání.
Ano. Přihlašovaný účastník zodpovídá za pravdivost údajů uvedených v přihlášce včetně souhlasu ředitele školy s účastí a s úhradou poplatku ze zdrojů školy. Podáním přihlášky se účastník a vysílající organizace zavazují dodržovat všechna zde uvedená pravidla.
Na vzdělávací programy se hlaste co nejdříve, nejpozději v den uvedený u vzdělávacího programu. Počet přihlášených rozhoduje o realizaci vzdělávacích programů. Zájemci jsou zařazováni dle termínu doručení jejich přihlášky.
Doplňující informace:
Pozvání na vzdělávací akci obdržíte minimálně týden před zahájením e-mailem na adresu školy, popř. na osobní e-mail účastníka, pokud bude uveden v přihlášce.
Všechny akce budou fakturovány ředitelství právního subjektu.
Daňové doklady organizacím v souladu s § 26 zákona 235/2004 Sb. o DPH, zasíláme pouze elektronickou formou ve formátu .pdf na emailovou adresu vaší organizace.
Fakturace bude provedena za právní subjekt včetně všech jeho součástí a všechny vzdělávací programy DVPP v příslušném měsíci po termínu konání vzdělávacích akcí. Pokud má vzdělávací akce více částí, vyfakturuje se celý účastnický poplatek v prvním měsíci po realizaci první části. Následné storno nelze realizovat a nelze se ani na jednotlivé části zvlášť přihlašovat.
U kvalifikačních studií bude samoplátcům vystavena proforma faktura před realizací kurzu.
STORNO – zasílejte poštou v papírové podobě nebo e-mailem (uveďte všechny identifikační údaje – jméno, 6 znaků RČ, číslo akce, název a termín, škola)
Ze závažných důvodů lze účast na vzdělávacím programu odvolat 5 pracovních dnů před zahájením vzdělávacího programu bez storno poplatků. Je zapotřebí omluvit každou nepřítomnost na vzdělávacím programu, abychom mohli zařadit nové zájemce. Přihláška i její storno je účetním dokladem. V případě obdržení storna do 3 pracovních dnů před zahájením vzdělávacího programu účtujeme poplatek ve výši 50 % z celkové ceny vzdělávacího programu. Na pozdější storno nemůžeme brát bohužel zřetel – bude vám účtována plná cena. Den konání vzdělávacího programu se do lhůty storna nezapočítává.
U víkendových a všech pobytových vzdělávacích programů s noclehem a stravováním je bezplatná stornovací doba účastnického poplatku včetně ubytování a stravného 14 dnů před termínem vzdělávacího programu. Den konání vzdělávacího programu se do lhůty storna nezapočítává.
U kvalifikačních studií je bezplatná stornovací doba 28 kalendářních dnů před termínem zahájení, při obdržení storna do 14 kalendářních dnů před termínem zahájení účtujeme poplatek ve výši 50 % z celkové ceny studia, na pozdější storno nebude brán zřetel. Den zahájení studia se nezapočítává do lhůty pro storno.
Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem.