Cílová skupina
učitel, speciální pedagog, školní psycholog, pedagog volného času, asistent pedagoga, vychovatel školských zařízení
Typ organizace
I. st. ZŠ, ZUŠ a SUŠ
Anotace kurzu
Děti jsou v prvních letech školní docházky konfrontovány s řadou vývojových úkolů a kompetencí, jejichž zvládnutí mohou doprovázet obtíže. Koučovací přístup nabízí učitelům cestu, jak mohou být dětem průvodci při osvojování kompetencí k řešení problémů, komunikativních kompetencí a především kompetencí sociálních a personálních. V rámci společného koučovacího projektu totiž mohou dětem umožnit zažívat úspěch a radost ze spolupráce a z překonávání překážek. Významným benefitem je také, že žáci takto rozvíjí svou tvořivost a schopnost aktivně pracovat na svých nových dovednostech, čímž se významně posiluje sebevědomí žáka.
Lektoři kurzu
Mgr. et Mgr. Petra Mařádková